Saturday, December 10, 2011

bestnya di melaka

selama 10 hr aku berada di bumi melaka untuk menemani dan membantu salah seorang kawanku setelah tiba di melakacentral pada 25 november, aku telah dijemput oleh kawanku bersama2 adiknya menuju ke rumah nenek saudaranya. menurutnya, dia terpaksa menjaga dan menemani nenek saudaranya untuk tempoh beberapa hari.pada keesokannya, aku dan kawanku telah ke klinik untuk membuat medical chekup. selain itu, pada hari berikutnya, kami pergi membeli barang-barang keperluan untuk adiknya yang akan menyambung pengajiannya ke politeknik merlimau tidak berapa lama lg. pada kesempatan ini, aku pun turut membeli sedikit barang2 yang aku minati termasuklah beberapa buah buku yang aku gemari.
untuk percutian kali ini, aku tidak dapat menziarahi atau melawat ke tempat2 menarik di sekitar melaka kerana rakanku itu mempunyai pelbagai urusan penting yang perlu beliau selesaikan, di samping perlu menjaga neneknya yang berada dalam keadaan kurang sihat. namun, aku berasa amat seronok kerana dapat berjumpa dengan rakanku sambil bercerita dan berkongsi masalah dan pelbagai kisah suka duka yang dihadapi.
.

No comments:

Post a Comment