Thursday, September 8, 2011

syukurku sekali lagi

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua. pada kesempatan ini kucoretkan rasa kesyukuran ku ke hadrat Allah Swt atas keputusan peperiksaan yang telah aku terima baru-baru ini. alhamdulillah, usahaku selama setahun berjuang sedaya upayaku telah membuahkan hasil. aku telah lulus dengan kepujian sahaja walaupun aku mengharapkan keputusan yang lebih baik sebenarnya. namun, aku tetap bersyukur dan menyedari akan kemampuan dan usahaku mungkin perlu dipertingkat pada masa hadapan. aku mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua pensyarah, guru, dan juga rakan2 seperjuangan atas setiap pertolongan dan bantuan yang telah kalian sumbangkan sepanjang aku mengikuti kursus tersebut. hanya allah saja yang dapat membalas jasa baik kalian. aku akan meneruskan usaha sepanjang hayat bagi memajukan diriku dan juga anak didikku nanti demi meningkatkan taraf kejayaan dan kecemerlangan OKU terutamanya OKU penglihatan. yang penting, konsep berusaha sepanjang hayat perlu diterapkan ke dalam diri. biarlah kita bermula dari tidak mengetahui apa2, namun belajar dan terus belajar memperbaiki dan pertingkatkan potensi diri dari semasa ke semasa.

No comments:

Post a Comment