Saturday, April 7, 2012

berita sabtu

assalamualaikum dan salam sejahtera. pagi tadi aku telah berkesempatan menghadiri Seminar Pemantapan Pendidikan Khas yang diadakan di Sekolah Kebangsaan Tengku Azizah. aku pergi dan pulang dari seminar tersebut dengan menggunakan perkhidmatan teksi. penceramah utama pada seminar tersebut ialah puan Habsah dari Institut Pendidikan Guru Kampus  Ilmu Khas. aku amat mengenali pensyarah ini. menurut beliau, pelajar pendidikan khas perlu diberi peluang untuk melakukan sesuatu mengikut potensi dan kebolehan serta keupayaan mereka. pada kesempatan ini, aku ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada mereka yang telah membantu memudahkan pergerakanku sebagai salah seorang peserta seminar sepanjang majlis tersebut. sebagai seorang pencinta ilmu, aku amat berminat untuk mengikuti majlis-majlis ilmu sama ada yang berbentuk seminar, ceramah mahupun forum.

No comments:

Post a Comment