Tuesday, May 31, 2011

perjalanan hidupku

salam semua. pada posting kali ini, aku ingin menceritakan perjalanan hidupku dari sejak lahir hingga kini. aku telah dilahirkan pada 18 februari 1984 di kuantan pahang. aku telah menerima pendidikan awalku di sekolah kebangsaan cenderawasih sehingga ke darjah 5. ketika darjah enam, aku bertukar ke sekolah kebangsaan sultan abdullah. untuk pendidikan sekolah menengah pula, aku telah menerima pendidikan di SMK tengku panglima perang tengku muhammad, kuantan pahang. iaitu hingga ke tingkatan enam. pada tahun 2006, aku telah berjaya melanjutkan pelajaran ke universiti Malaya dalam jurusan Pengajian Melayu (ijazah) selama 3 tahun.  kemudian, pada jun 2010, aku telah melanjutkan pelajaran dalam bidang perguruan (diploma pendidikan) iaitu berjaya mengikuti kursus perguruan lepas ijazah selama setahun. kini, aku telah pun tamat menjalani kursus tersebut dan sedang menunggu keputusan untuk ditempatkan di sekolah rendah. namun aku belum tahu lagi ke manakah aku akan ditempatkan. dalam masa terdekat ini, aku perlu melalui dua perkara penting iaitu temuduga spp dan kursus induksi. aku amat berharap agar dapat perform yg terbaik terhadap kedua-dua urusan penting tersebut.

No comments:

Post a Comment