Monday, May 23, 2011

telah selesai exam

salam semua. slamat malam. trima kasih krana sudi berkunjung ke blog sy. pagi tadi aku telah selesai menjalani peperiksaan akhir di maktab sebagai calon KPLI AMBILAN JUN 2010.  alhamdulillah. aku amat bersyukur kpd Allah Kerana telah mempermudahkan sgala urusanku sepanjang setahun menjalani kursus KPLI ini. walaupun terpaksa berhadapan dengan pelbagai rintangan dan   kepayahan, akhirnya semuanya itu telah sampai jua ke penghujungnya. namun, cabaran itu tidak akan terhenti di sini. aku tahu selepas ini, aku akan berhadapan dengan pelbagai ranjau dan dugaan sebagai seorang guru pula. apa yang mampu aku lakukan hanyalah sentiasa berusaha, berikhtiar, berdoa dan akhirnya tawakkal kpd Allah. pada kesempatan ini, aku juga ingin merakamkan jutaan terima kasih kpd semua pensyarah, keluarga, dan rakan-rakan yg banyak membantu di kala aku dalam kesusahan, dan sentiasa memberikan sokongan serta dorongan kepadaku. terima kasih atas segalanya. smoga Allah memberkati dan merahmati segala jasa baik yg kalian curahkan.

No comments:

Post a Comment