Thursday, December 16, 2010

bercuti di rumah nenek

sudah lebih seminggu aku berada di rumah nenek. ini merupakan salah satu pengisian aktiviti cbersempena cuti semester yang panjang ni. di sini, tak banyak perkara yg aku lakukan setiap hari. dalam erti kata lain, memang cuti dan rehat sungguhlah. masau seharian banyak dihabiskan di depan laptop je lah seperti membaca cerpen, membaca email dan akh bar. kadang-kadang tu aku rasa amatlah boring tapi apakan daya dah tak tau nak buat apa. selain mengadap laptop, aku sembang-sembang jugak dengan nenek dan bertandang ke rumah jiran-jiran. kalau ada cuti yang panjang begini, sudah menjadi kemestian bagiku untuk balik menziarahi nenek di kampung. ini kerana beliaulah insan yang telah menjaga dan memeliharaku semasa aku kecil dahulu. sungguh banyak jasa dan pengorbanannya terhadapku. sekianlah saja buat kali ini. terima kasih.

No comments:

Post a Comment